Σάββατο, 17 Ιουλίου 2010

Γιατί φωνάζουμε;

Κι εμείς κλέφτες ήμασταν πάντα!

του Γ. Παπαχρήστου

"Πάνω από 30.000 από εμάς εισέπρατταν παράνομα συντάξεις των δικών τους που είχαν προ πολλού εγκαταλείψει τα εγκόσμια. 10.000 από εμάς πήγαμε σαν τα γαϊδούρια και πήραμε το επίδομα αλληλεγύης, τα 500-600 ευρώ, ενώ είχαμε περιούσίες εκατομμυρίων. Πάνω από 6.000 από εμάς κυκλοφορούσαμε με Πόρσε Καγιέν, Μαζεράτι, Φεράρι, Λότους και τζιπάρες, και δηλώναμε μισθούς πείνας. Και 435 από εμάς ήμασταν και κανονικοί απατεώνες διότι είχαμε αγοράσει τα φιγουράτα αμάξια μας υποτιμολογημένα, για να γλιτώσουμε φόρους και τεκμήρια. Λοιπόν;......."


Εδώ το πλήρες κείμενο: http://www.tanea.gr

3 σχόλια:

hackaday είπε...

Καλά να περάσεις το δεκαπενταύγουστο.

Heliotypon είπε...

Συμφωνώ με όλα εκτός από την περίπτωση "κλοπής" της εφορίας. Αν μπεις σ'ένα μαγαζί να αγοράσεις διάφορα πράγματα που χρειάζεσαι κι ο μαγαζάτορας θέλει να σου πάρει μόνο τα λεφτά και μάλιστα εκβιαστικά χωρίς να σου δώσει τίποτε, εσύ τι θα προσπαθήσεις να κάνεις; Προφανώς να μην του τα δώσεις. Πληρώνουν οι πολίτες την εφορία για να πάρουν από το κράτος παιδεία, υγεία, ασφάλεια, δρόμους, έργα υποδομής. 'Οταν τίποτε από όλα αυτά δεν παίρνουν κι επί πλέον οι διαχειριστές των χρημάτων τους και οι παρατρεχάμενοι, τρώνε τα λεφτά τους με τη σέσουλα γιατί να σπεύδουν οι πολίτες να πληρώνουν; Δεν είναι λογικό να μην θέλεις να πληρώνεις για κάτι που ΔΕΝ παίρνεις;

Ψυχάκιας είπε...

Καταρχήν καλησπέρα σε όλου μετά από πολύ καιρό απουσίας.

Heliotypon καταλαβαίνω απόλυτα και τη σκέψη σου και το ερώτημα σου. Όμως δεν μππορώ να συμφωνήσω απόλυτα. Για να προσπαθήσω εκφράσω τις δικές μου σχετικές απόψεις θα ήθελα να "πατήσω" στο παράδειγμά σου και να σε ρωτήσω το εξής..

"Έχεις ένα ΔΙΚΟ ΣΟΥ κατάστημα (ας πούμε οτι πρόκειται για εμπορικό), στο οποίο απασχολείς κάποιον ώς υπευθυνο καταστήματος και δύο-τρείς ως πωλητές. Το κατάστημα ΣΟΥ έδω και ένα χρόνο, κάθε μήνα παρουσιάζει ζημιές. Μια μέρα μπαίνεις αιφνιδιαστικά μέσα και βλέπεις τις βιτρίνες σε άθλια κατάσταση, το μαγαζί βρώμικο, ο υπεύθυνος απουσιάζει και οι πωλητές σου είναιξάπλα σε καναπέδες και όπου αλλού μπορούν να την πέσουν. Πελάτες μπαίνουν και κανένας δεν ασχολείτε μαζί τους και γενικά το κατάστημα δεν παρουσιάζει εικόνα καταστήματος. Εκείνη τη στιγμή σηκώνονται χαρούμενοι η υπάλληλοί σου και αφού σου λένε καλημέρα με τον πιο γλυκό τρόπο σου υπενθυμίζουν οτι σε δυο μέρες τελειώνει ο μήνας και μιας και θα τους πληρώσεις να κάνεις και καμία αυξησούλα.."

Εσύ λοιπόν πως αντιδράς τότε??

Φεύγεις και πας σπίτι πεισμωμένος, διακόπτωντας κάθε χρηματοδότηση τους καταστήματος αλλα και κάθε επαφή με αυτό?

Ή ξηλώνεις τους πάντες και ξαναστήνεις το μαγαζί σου με νέο υπευθυνο καταστήματος και νέο υπαλληλικό προσωπικό ώστε η επιχειρησή σου επιτέλους να σου ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΕΡΔΗ?