Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

Άμα σου μέλει να πνιγείς....

Απίστευτη ιστορία ενός επιβάτη που δεν πέταξε με την μοιραία πτήση.

ΑΘΗΝΑ 05/06/2009

Θέση σε ένα άλλο αεροπλάνο και μαζί την ζωή του κέρδισε ένας 39χρονος άνδρας από την Γερμανία, ο οποίος αν και είχε κάνει κράτηση στην πτήση της Air France 447,, επειδή έφτασε πολύ νωρίτερα στο αεροδρόμιο του Ρίο έφυγε με άλλη πτήση για το Παρίσι.

Ο Έμιν Χάσικ που κατάγεται από την πόλη Μπάρσελ στην βόρεια Γερμανία δήλωσε ότι είχε κάνει κράτηση την Κυριακή με την μοιραία πτήση του Α330."Δε θα ξεχάσω ποτέ τον τρόπο με τον οποίο η γυναίκα στον πάγκο πήρε τις βαλίτσες μου και μου είπε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να ταξιδεύσω νωρίτερα", δήλωσε ο Χάσικ στην γερμανική εφημερίδα "Ostfrisen Zeitung".

"Έχω πετάξει 15 φορές στην ζωή μου αλλά ποτέ δε μου είχαν προσφέρει μία νωρίτερη πτήση", συμπλήρωσε ο Γερμανός φυσιοθεραπευτής, ο οποίος βρισκόταν στην Βραζιλία για να παρακολουθήσει ένα συνέδριο ."Ήμουν σε κατάσταση σοκ και ένιωσα ένα τεράστιο κενό μέσα μου", δήλωσε ο κ. Χάσικ, περιγράφοντας την στιγμή που έμαθε για την πτώση του αεροσκάφους της Air France.

Flash.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger