Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2008

Είμαστε γελοία χώρα....γελοίοι άνθρωποι.
















Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στα μεταμεσονύχτια δρομολόγια

Από μεθαύριο φιλοδοξεί (Τεράστιες φιλοδοξίες..μεγαλόπνοα σχέδια!) ο ΟΑΣΑ να ξεκινήσει τη δίωρη μεταμεσονύκτια λειτουργία του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου τις Παρασκευές και τα Σάββατα, αλλά μην είστε σίγουροι (Αβεβαιότητα..Ζήσε τη περιπέτεια σου στην Ελλάδα..Ποτέ δεν ξέρεις τίποτα!) πως θα βρείτε σταθμούς ανοιχτούς και συρμούς σε κυκλοφορία.

Οι εργαζόμενοι εξακολουθούν να αντιδρούν στην προοπτική της επέκτασης του ωραρίου και προσανατολίζονται στη λήψη απόφασης με την οποία θα αρνηθούν την παροχή εργασίας (Ενωμένη και Δυνατή Εργατιά διεκδίκησε τα δικαιώματά σου(?)). «Η άρνησή μας είναι σαφής (Αλοίμονο..σαφέστατη!), δεν θα εργαζόμαστε το βράδυ μετά το ωράριο που ήδη ισχύει (αν θέλετε και κανένα ομαδικό ρεπό μέσα στη βδομάδα..το συζητάμε!)» δηλώνει στην «Ε» ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο Σπ. Βασιλάκης. «Το υπουργείο και ο ΟΑΣΑ αποφάσισαν την παράταση μόνοι τους (Άκου εκεί...ένα Υπουργιάκι θα μας πεί πόσες ώρες θα δουλέψουμε..Μα πού τα είδατε αυτά?? Ντροπή!). Εχουμε εκφράσει ξεκάθαρα τις αντιρρήσεις μας και η στάση μας δεν είναι θέμα πρόσθετων αμοιβών (Απλά δεν θέλουμε..ούτε λεφτά θέλουμε..ούτε νέες προσλήψεις..απλά δεν γουστάρουμε!)» προσθέτει.

Σήμερα τα τελευταία δρομολόγια του μετρό φτάνουν στους ακραίους σταθμούς του δικτύου (Αγ. Αντώνιος, Αγ. Δημήτριος,(τόσοι Άγιοι και σωτηρία καμιά!!) Αιγάλεω και Δουκ. Πλακεντίας) γύρω στις 12.30 το βράδυ, ενώ το πρώτο πρωινό δρομολόγιο πραγματοποιείται στις 5.30. Διαφοροποιημένη είναι η κατάσταση στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, όπου το πρώτο δρομολόγιο πραγματοποιείται στις 5 το πρωί, ενώ οι τελευταίοι συρμοί φτάνουν στην Κηφισιά και τον Πειραιά στη 1 και τη 1.30 τη νύχτα αντίστοιχα. Πρακτικά η δοκιμαστική μεταμεσονύκτια λειτουργία που ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ μεταφράζεται σε επιμήκυνση του ωραρίου κατά 1.30 ώρα το πολύ (Τί λες ρε παιδί μου? Τόοοοσο πολύ!!), ωστόσο οι εργαζόμενοι επισημαίνουν πως για τους ίδιους αυτή η ρύθμιση σημαίνει πως οι τελευταίοι συνάδελφοί τους (Το λεγόμενο και "γερμανικό νούμερο") θα επιστρέφουν σπίτι γύρω στις 3 τα ξημερώματα (Μαθήματα Συναδελφικής Αλληλεγγύης...).

«Από την ώς τώρα εμπειρία μας η ζήτηση τη νύχτα είναι μηδαμινή, έχουμε ελάχιστους επιβάτες (πληρώνομαι για "securitas", ταμείας, μηχανοδηγός, σταθμάρχης αλλά επειδή βαριέμαι...κάνω και λίγο Στατιστική, Συγκοινωνιολογία κλπ)», λέει ο Σπ. Βασιλάκης, ενώ συνάδελφοί του τονίζουν πως ακόμα και σήμερα υπάρχουν περιστατικά βανδαλισμών στους συρμούς τις νυχτερινές ώρες, κυρίως λόγω της ουσιαστικής απουσίας μέτρων ασφαλείας (δηλαδή τα ουσιαστικά μέτρα ασφαλείας λείπουν ούτως ή άλλως και για τα ωράρια που ισχύουν τώρα?? ). Οι εργαζόμενοι εκτιμούν (..και Εκτιμήσεις οι Πανεπιστήμονες!!) πως το πείραμα (σιγά μη μεταλλαχτείτε κιόλας γελοίοι....) της μεταμεσονύκτιας λειτουργίας θα επιβαρύνει τον ΗΣΑΠ και την ΑΜΕΛ (εταιρεία λειτουργίας του μετρό) με μισό εκατ. ευρώ μηνιαίως (Υπάρχει κάποια σχετική οικονομική ανάλυση?? 12 ώρες το μήνα / 500.000€ = 41.666€/ώρα??), ενώ η ίδια η ΑΜΕΛ εμφανίζεται να προσδιορίζει το πρόσθετο κόστος για την ίδια στα 300.000 ευρώ (..άρα και Οικονομολόγοι και Manatzers οι εργαζόμενοι...η ΑΜΕΛ δεν ξέρει!!). Σημειώνεται (Από ποιούς??) πως τόσο οι εταιρείες όσο και το υπουργείο Μεταφορών (..σιγά μωρέ και ποιοί είναι αυτοί??) εκτιμούν πως το πείραμα θα αποτύχει (..τότε γιατί δεν το αφήνουν να κριθεί δια της αποτυχίας του???) και επικαλούνται σχετικές έρευνες (Μυστικές??), που κατά τις ίδιες πηγές δείχνουν πως το ενδιαφέρον του κοινού είναι περιορισμένο (Πότε ζήτησαν τη "Βοήθεια του κοινού" και δεν ήμουν εκεί ??).

Σύμφωνα με εκπροσώπους των δύο σωματείων οι εργαζόμενοι αναμένεται σήμερα να αποσαφηνίσουν (...Τί να αποσαφηνίσουν..αφού είναι σαφέστατοι!) τη στάση τους, ωστόσο ΟΑΣΑ και υπουργείο εξακολουθούν να επιμένουν (Σημειώστε κάπου την ημερομηνία..) πως η επέκταση του ωραρίου (Όλο επεκτάσεις αυτό το ΜΕΤΡΟ!!) θα εφαρμοστεί κανονικά για το Φεβρουάριο και το Μάρτιο.


ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΜΟΥΡΗΣ


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 30/01/2008
...σχόλια (Ψυχάκιας)

(!) Τίτλος ανάρτησης και φωτογραφίες.....αποτέλεσμα κοινωνικό-ψυχολογικών διαταραχών και ψυχώσεων του Ψυχάκια.

(!!) Βλέπε παλαιότερες αναρτήσεις υπό την ετικέτα ΜΕΤΡΟ.

4 σχόλια:

Oύρσουλα είπε...

Ε άντε μου και στο διάολο !! Αύριο πάω να παίξω Τζόκερ...πριν λίγες μέρες είχα αυτή την συζήτηση !

Δεν υπάρχουν επαρκή μέτρα φρούρησης κατά τις βραδινές ώρες.

Σε μία φυσιολογική χώρα θα ήταν να εντείνουν την παρουσία των, όποιας φύσεως, αστυνομικών δυνάμεων. Στο μπουρδέλο που ζούμε η λύση είναι να μην υπάρχουν δρομολόγια !

Πόσο θα ήθελα να έχω κολλητό τον τον Κουφοντίνα...ΠΟΣΟ !!!!!

Δεν φτάνει που όποιος δεν είναι δημόσιος υπάλληλος ο οποίος μετά από 5 ώρες ξύσιμο, πάει σπίτι του νωρίς, πρέπει να περιμένει 10-15 λεπτά το κάθε δρομολόγιο !

Δεν φτάνει που θες 10 λεπτά για Αιγάλεω-Σύνταγμα ενώ θέλεις 1.15' για να πας Νίκαια-Αιγάλεω με τα κωλολεωφορεία τους.

Μετά σου λέει οι συνθήκες εργασίας στην Ελλάδα είναι χάλια !! Ναι είναι χάλια αλλά σε καμία άλλη χώρα το ξύσιμο της βουβωνικής χώρας δεν είναι επάγγελμα...σε λίγο εμείς θα το βάλουμε και στα ανθυιγιεινά !!

Αεϊ σιχτίρ και σ'εσένα Ψυχάκια βραδιάτικα που με τάραξες και θα μου κάτσει η πίτσα στον λαιμό....

Oύρσουλα είπε...

Πως δημιουργήθηκε το Mετρό της Ελλάδας ;;;

Έκλασε μία γραμμή από το Μετρό της Αγγλίας....

ΑΪ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ...

acaliptos είπε...

Γιατί να μην εφαρμοστεί και στον προαστιακό το πιλοτικό ωράριο?
επιβατης προαστιακου

island είπε...

Να εφαρμωστεί παντού αυτό το ωράριο σαν κολάν.ΝΑ δουλέψουν και λίγο οι δημόσιοι(θα του πληρώνουν και την περιωρία όπως λέγει και η γιαγιά μου)να γλιτώσουμε και λίγα δυστυχήματα από τα βραδυνά πιοτά.

Ούρσουλα τα σπας λέμε....