......από τις υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες;
Αυτό που βασανίζει, ωστόσο, τον Χαρίτο είναι μια άλλη απορία, η οποία κανονικά θα έπρεπε να βασανίζει όλους μας: γιατί η Ελληνική Αστυνομία να είναι καλύτερη από την Ελληνική Εφορία, τα Ελληνικά Νοσοκομεία του ΕΣΥ, ή την Ελληνική Πολεοδομία; Μήπως σε όλες αυτές τις υπηρεσίες δεν ασκείται πάνω στον πολίτη κάποια μορφή βίας ή τουλάχιστον ταπείνωσης; Δεν είναι το φακελάκι μια μορφή βίας ή εκβιασμού με αντικείμενο τον ασθενή; Δεν είναι μια μορφή βίας να σε αναγκάζουν να λαδώσεις, για να πάρεις μια άδεια δόμησης που σου ανήκει νόμιμα; Και γιατί όλα αυτά τα δεχόμαστε σιωπηλά και δεν φωνάζουμε για βία; Και η βία στα γήπεδα; Την προκαλούν οι «λίγοι άφρονες», όπως επαναλαμβάνουν κάθε τόσο αυτοί που μεταδίδουν τους αγώνες; Και οι πολλοί σώφρονες τι κάνουν; Δεν είναι αυτονόητη η ευθύνη του πολίτη να αποβάλει μόνος του τα ξένα σώματα; Οχι, περιμένει την αστυνομία να απομακρύνει τους άφρονες διά της βίας, την οποία μετά καταδικάζει.
Εδώ το πλήρες κείμενο..
Αυτό που βασανίζει, ωστόσο, τον Χαρίτο είναι μια άλλη απορία, η οποία κανονικά θα έπρεπε να βασανίζει όλους μας: γιατί η Ελληνική Αστυνομία να είναι καλύτερη από την Ελληνική Εφορία, τα Ελληνικά Νοσοκομεία του ΕΣΥ, ή την Ελληνική Πολεοδομία; Μήπως σε όλες αυτές τις υπηρεσίες δεν ασκείται πάνω στον πολίτη κάποια μορφή βίας ή τουλάχιστον ταπείνωσης; Δεν είναι το φακελάκι μια μορφή βίας ή εκβιασμού με αντικείμενο τον ασθενή; Δεν είναι μια μορφή βίας να σε αναγκάζουν να λαδώσεις, για να πάρεις μια άδεια δόμησης που σου ανήκει νόμιμα; Και γιατί όλα αυτά τα δεχόμαστε σιωπηλά και δεν φωνάζουμε για βία; Και η βία στα γήπεδα; Την προκαλούν οι «λίγοι άφρονες», όπως επαναλαμβάνουν κάθε τόσο αυτοί που μεταδίδουν τους αγώνες; Και οι πολλοί σώφρονες τι κάνουν; Δεν είναι αυτονόητη η ευθύνη του πολίτη να αποβάλει μόνος του τα ξένα σώματα; Οχι, περιμένει την αστυνομία να απομακρύνει τους άφρονες διά της βίας, την οποία μετά καταδικάζει.
Εδώ το πλήρες κείμενο..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου