Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007

Τηλεμαχία των 5+1

Αγαπητοί φίλοι μου,

η τηλεμάχη των 5 υποψηφίων Πρωθυπουργών (καθώς και του ενός που έχει ήδη αυτοανακυρηχθεί σε (μάλλον ισόβιο πρωθυπουργό), πραγματικά με βοήθησε στο να ξεκαθαρίσω τις πραγματικά μπερδεμένες μου προεκλογικές σκέψεις. Από την άλλη πλευρά όμως, μου προκάλεσε ανεπανόρθωτες βλάβες στα στοιχειώδη αισθήματα αυτοεκτίμησης τα οποία είχα έως σήμερα.

Ο λόγος είναι απλός. Σήμερα συνειδητοποίησα ότι ζω σε ένα δικό μου κόσμο, βλέπω, νιώθω, ακούω και βιώνω πράγματα και καταστάσεις τα οποία δεν υπάρχουν. Έχω φοβίες και ερωτηματικά τα οποία στηρίζονται μάλλον σε προσωπικές μου ανασφάλειες.

Φωνές μου ψιθυρίζουν ότι μάλλον δεν θα πάρω σύνταξη ποτέ…όμως όχι δεν είναι έτσι..η πραγματικότητα είναι άλλη.

Το τεράστιο έλλειμμα των ασφαλιστικών ταμείων μπορεί εύκολα να καλυφθεί, και εγώ δεν είχα καν σκεφτεί τις λύσεις οι οποίες είναι ενοχλητικά αυτονόητες.

Αυξήσεις των συντάξεων, διπλασιασμός των δικαιούχων του ΕΚΑΣ, καθιέρωση κατώτατης εθνικής σύνταξης (φυσικά αυξημένης σε σχέση με τα ισχύοντα οικονομικά επίπεδα των συντάξεων), καμία αλλαγή στα όρια συνταξιοδότησης και φυσικά μείωση των εισφορών κλπ κλπ.

Άλλες φωνούλες μου σφυρίζουν κατά καιρούς ότι ένας χείμαρρος φωτιάς, μπετόν και αυθαίρετης δόμησης καταπίνει λαίμαργα κάθε εκατοστό του χωριού που λέγεται Ελλάδα…όμως όχι ούτε αυτό ισχύει. Πρώτη προτεραιότητα των 5+1 είναι το Περιβάλλον, η προστασία και ανάπλαση αυτού. (Πάντως αυτό θα το διασταυρώσω τηλεφωνικά με το Καζίνο Πάρνηθας και θα σας ενημερώσω σχετικά). Ααααα και να μην ξεχάσουμε ότι το κράτος άμεσα έσπευσε να μας ενημερώσει σχετικά με το ποιό εμφιαλωμένο νερό να αγοράζουμε μιάς και ο υδροφόρος ορίζοντας θυμίζει σιγά σιγά το χημείο του κράτους.

Έχω εμμονές με την παιδεία την οποία όλοι συμφώνησαν ότι νοσεί αλλά κανείς δεν έκανε ποτέ τίποτα (ούτε ο κος δύο φορές Υπουργός Παιδείας). Αντιθέτως κάποιοι από τους 5+1 αναλώθηκαν σε δακρύβρεχτες περιγραφές και διευκρινίσεις σχετικά με τους ¨ταραξίες¨ της πλατείας Συντάγματος!!

Άλλος πάλι υπεραμύνθηκε του δικαιώματος να παρακολουθούν τα παιδιά μας ιδιωτικά σχολεία αν αυτά βρίσκονται κοντά στην εργασία της μαμάς μας ώστε να τα παρκάρουμε μετά στη γιαγιά (φυσικά δεν μας είπε πώς μπορούμε να τα πληρώσουμε με 600€ μισθό αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)!!

Επίσης ξέχασα να σας αναφέρω ότι τα Σκόπια δεν αποτελούν πρόβλημα καθώς αποτελούμε τους βασικούς χρηματοδότες τους αλλά και γιατί είναι μόνο 2.2 εκατ. Ψυχές…τί μπορούν να μας κάνουν;

Και μετά από όλα αυτά ακολουθεί το απίστευτο γεγονός της τηλεμαχίας των "Δημοσιογράφων " του έθνους. Οι οποίοι μετά από προπονητές, "αντιτρομοκράτες ", στατιστικολόγοι, celebrities, σεισμολόγοι, τσουναμολόγοι και ότι άλλο μπορούμε να φανταστούμε, σήμερα είχαν το ρόλο των φυσιογνωμιστών και των ειδικών στη γλώσσα του σώματος!

Απλά τα πράγματα...δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα…εκτός από τις εμμονές μου..ρε μπας και δεν είμαι καλά;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger