Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

Woody Allen: Ρήσεις και ατάκες του

"Δεν φοβάμαι να πεθάνω...απλά δεν θέλω να είμαι εκεί όταν συμβεί".

"Για κάποιο λόγο με εκτιμούν πιο πολύ στην Ευρώπη παρά στην πατρίδα μου. Οι υπότιτλοι εκεί πρέπει να είναι εξαιρετικοί".

"Να μου έδινε ο θεός ένα ξεκάθαρο σινιάλο! Όπως το να έκανε μια μεγάλη κατάθεση σε λογαριασμό μου σε μια Ελβετική Τράπεζα".

"Για σένα είμαι άθεος, για το Θεό είμαι η αντιπολίτευση".

"Στο σπίτι μου είμαι το αφεντικό, η γυναίκα μου απλά παίρνει τις αποφάσεις".

"Η ζωή δεν μιμείται την τέχνη αλλά την κακή τηλεόραση".

"Δεν πιστεύω στην μετά θάνατον ζωή, αν και θα πάρω και μια αλλαξιά εσώρουχα".

"Πιστεύω ότι υπάρχει κάτι εκεί έξω που μας παρακολουθεί. Δυστυχώς είναι η κυβέρνηση".

"Το να είσαι bisexual διπλασιάζει αυτόματα τις πιθανότητες σου για ραντεβού το Σαββατόβραδο".

"Βασικά η γυναίκα μου ήταν ανώριμη. Ενώ ήμουν στο μπάνιο, ερχόταν και βούλιαζε τα καραβάκια μου".

"Είναι το sex βρώμικο; Μόνο όταν γίνεται σωστά".

"Η παράδοση είναι η αυταπάτη της μονιμότητας".

"Όταν με απήγαγαν , οι γονείς μου έδρασαν άμεσα. Νοίκιασαν το δωμάτιό μου".

"Δεν μπορώ να ακούω Βάγκνερ για πάρα πολύ. Με πιάνει μια τάση να θέλω να κατακτήσω την Πολωνία".

"Ο άνθρωπος έγινε κατ΄ομοίωση του Θεού; Πραγματικά πιστεύετε ότι ο θεός είναι κοντός, έχει κόκκινα μαλλιά και φοράει γυαλιά;".

"Η διαφορά μεταξύ θανάτου και sex είναι ότι με τον θάνατο, το κάνεις μόνος σου και κανείς δεν σε κοροϊδεύει".

Ο Woody Allen έρχεται στην Αθήνα Παρασκευή 28/12 και Σάββατο 29/12.


3 σχόλια:

island είπε...

ο πατέρας μου με έχει δείρει μόνο μία φορα.άρχισε το Σεπτέμβριο του 1945 και τελείωσε το Μάρτιο του 1956.
είχαμε μία υπέροχη στοματική επαφή.Εγώ της ζήτησα να κάνουμε έρωτα και αυτή απάντησε όχι
Τα ρισπέκτς μου και πάλι...

Ψυχάκιας είπε...

Γεια σου φίλε island! Ο τύπος είναι άπαικτος!

island είπε...

μόνο άπαιχτος φίλε ψυχάκια;όλα τα λεφτά

Powered By Blogger